Birštonas

Rudeninis pasimatymas su Birštono miestu.
Vos įvažiavus į miestą mus pasitinka gražuolė riestauodegė voveraitė, mažoji Birštono miesto gyventoja visai nesibijo atvykėlių todėl galime pasigėrėti ja iš arčiau, padarę keletą nuotraukų keliaujame toliau.
Birštono miestas mus pasitinka su šnarančiais, spalvotais medžių lapais. Lapai šnara ne tik medžiuose, bet ir po kojomis. Tyla, ramuma, saulės spinduliai, tekantis Nemunas, mineralinio vandens stotelės ir šnarantys gražieji rudens nuspalvoti medžių lapai – ak tai tikras romantiškas ruduo.
Pasitaikė išties geras oras, o laiko nedaug todėl skubame pavaikštinėti po Birštono miestą, norime pamatyti ką jis mums pateiks.

© 2018 Laimonas

Pirmiausiai pasukome miesto parko link. Ir štai iškart matome baseinėlį kuriame galima pabraidyti, šalia suformuotas kojų masažo takelis kuriuo galima pasivaikščioti basomis (tai takelis kuriame yra išdėlioti plotai iš akmenų, smėlio, kankorėžių, medžio drožlių ir dar visokių panašių dalykėlių kurių dabar nebe prisimenu …
Rudenėjančiame Birštone žmonių minios nebuvo todėl galėjome tiesiog ramiai pavaikščioti ir pasidžiaugti vienas kitu.
Vaikštinėjant po parką pastebėjome jog yra daug aiškių informacinių stendų su nuorodomis, žemėlapiais ir panašiai, todėl tikrai atvykus čia nereikia ieškoti internete kur paėjėti ir ką pamatyti. Todėl užmetę akį į vieną stulpą pasukome link Birštono piliakalnio (Vytauto kalnas). Atėjus mus pasitinka aukšti mediniais laipteliai. Laiptelių daug, bet užtai pusiaukelėje ir viršuje ant kalno yra poilsio suoleliai.

© 2018 Laimonas

Pasiekę viršų prisėdame pailsėti ir pasigrožėti vaizdu iš aukšto. Viršuje matosi gražusis Nemuno vingis, rudenėjantys jo krantai ir žinoma Birštono miestas. Atsivėrė tikrai gražus vaizdas nuo viršūnės. Jei akys nori viską pamatyti iš arčiau piliakalnio viršūnėje yra žiūronai, kuriems nereikia jūsų monetų tad galėsite pro juos žiūrėti kiek akys užmato …
Pasivaikščiojus ir pasigėrėjus vaizdais išalkome, todėl išsirenkame Birštono miesto centre esančią picerija ir įeiname į ją. Žmonių tik kelios poros, aplinka čia rami, jauki todėl nusprendžiame čia ir stabtelėti. Maloni padavėja pasiūlo paragauti obuolių su cinamonu arbatos, užsisakome jos ir priedu picos. Reziume pica buvo skani kaip kepta namų orkaitėje, o arbata sakyčiau nors ir iš pakelio, bet tobula – ačiū padavėjai už pasirinkimą.

Pavalgome, pailsime ir keliaujame toliau, nes mūsų laukia antras raundas su parku. Šįkart pasirenkame praeiti gražiąja Nemuno krantine. Prie jos matosi didi Vytauto didžiojo skulptūra. Toliau paėjėjus prisėsti vilioja svajonių suolelis ant kurio atsisėdus galima sugalvoti norą.
Nemuno krantinėje matome jog yra laivelių ir vandens dviračių, norintiems vandens pramogų.
O mes keliaujame toliau. Norime labai pamatyti, kaipgi atrodo Birštono mineralinio vandens garinimo bokštas. Ir štai bekalbėdami ateiname į Birštono vandens garinimo bokšto parką. Bokštas padarytas iš medžio šakelių, o jomis teka mineralinis vanduo.
Pameditavus prie bokšto, nusprendžiame keliauti centro link.
Birštono miestas be sambrūzdžio taip trumpai ir keliais žodžiai galime apibūdinti šį kurortą. Gyžtant nusprendžiame kelioms minutėmis prisėsti ir pasigėrėti nuostabiu miesto fontanu.
Tuo tarpu vakarėjantis Birštono dangus primena, kad tuoj baigsis diena ir mes jau turėsime vykti namo, bet žinau, kad tai nepaskutinis pasimatymas su Birštonu ir tikrai ateityje aplankysime.

Fotonuotraukų galerija:

Visa medžiaga pateikta šiame tinklalapyje yra šio tinklalapio nuosavybė.
Kopijuoti, cituoti, platinti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško www.a-b.lt administratoriaus sutikimo neleidžiama.